Általános Szerződési Feltételek
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weblapján https://deives.hu és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.
- SZOLGÁLTATÓ ADATAINAK FELSOROLÁSA
A szolgáltató neve: Antekirtta Project Kft.
A szolgáltató székhelye:1103 Budapest, Gyömrői út 150.
Levelezési cím:1103 Budapest, Gyömrői út 150.
A szolgáltató elérhetősége, a felhasználókkal való kapcsolattartásra szolgáló,
elektronikus levelezési címe: info@dives.hu
Cégjegyzékszáma:01-09-401319
Adószáma: 27868331-2-43
Bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Ceglédi Járásbíróság
Képviselő neve: Hartyáni Csaba
Telefonszámai: +36-70/423-7340
Számlavezető bank: Raiffeisen BANK
Számlaszám: 12010453-01833766-00100003
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai:
Tárhely szolgáltató adatai:
Cégadatok:
Cégnév: Websupport Magyarország Kft.
Adószám: 25138205-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-381419
Közösségi adószám: HU25138205
Telefon
+36 1 700 4140
Ügyfélszolgálat
Munkanapokon 9:00 – 17:00
Ebédidő: 12:00 – 12:30
Email
info@tarhelypark.hu
Irodánk címe:
1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
- ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
2.1 Hivatkozás a jogszabályokra
- a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet. (http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor)
- Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve
- a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet
- az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
- Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
- REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS
- A regisztráció és a vásárlás feltételei és menete.
A honlap termékbemutatást és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó, a Kínálatunk menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe vannak sorolva. A Kínálatunk menüre kattintva látja a termékek listáját. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek alatt lévő számok segítségével lehet tovább lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.
3.2 A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan lista szerűen jelennek meg.
3.3 A választott termék darabszám megadása után a Kosárba gomb segítségével helyezhető el a termék a kosárba. A Felhasználó a kosár tartalmát a jobb oldalon lévő Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti.
3.4 Mielőtt ellenőrizné ezt, továbblépésként két lehetőség közül tud választani, Új vásárló vagyok vagy a Vásároltam már itt opciót. Ha már vásárolt vagy regisztrált webshopunkban akkor adja meg e-mail címét és jelszavát, ha még nem akkor kérjük regisztráljon új vásárlóként. Ha belépett vagy regisztrálta magát, akkor tudja a vásárlást tovább folytatni.
3.5 A Kosárba tett termék(ek) mennyisége a Kosár menüben módosítható vagy törölhető, a termék mellett megjelenő X gomb segítségével. Ha folytatja a vásárlást, akkor ismételten két választási lehetősége van, vagy a Vásárlok még menüre kattint és további termékeket helyez el a kosárba vagy a tovább gombra kattint és befejezi a vásárlást.
3.6 Ha a tovább gombra kattint, akkor meg kell adni a megrendelt termék szállítási módját. Alapvetően kétféle mód közül tud választani, a telephelyi átvételről és a futárszolgálati kiszállításról.
3.7 Ha kiválasztotta ezt, akkor a tovább gombra kattintva a szállítási címet és a számlázási címet kell megadnia.
3.8 Ismételten a tovább gombra kattintva tudja a következő oldalon véglegesíteni vásárlását a Kattintson a megrendelés véglegesítésére gombra. Ha cégként vásárol, akkor az adószám megadása minden esetben kötelező!!!!
A vásárlás során a Felhasználónak kötelező megadnia: e-mail címét, nevét, telefonszám, számlázási és szállítási címét, ha eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. Sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben kap tájékoztatást. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Szolgáltatóra pedig az adatvédelmi tájékoztató szerinti adatvédelem betartása a kötelező. A Felhasználó felelős az adatainak frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható. Amennyiben a Felhasználó a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 4 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé. Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó belépést, a Bejelentkezés menüre kattintva tud indítani. Belépés után a Felhasználó megtudja nézni megrendeléseit és szükség esetén módosítani adatait.
- MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK KÖRE
4.1 A termékek körének leírása
A mindenfolia.superwebaruhaz.hu webshopban a Antekirtta Project Kft. által gyártott különböző polietilén alapú fóliatermékeket lehet megvásárolni kedvezményes áron. Webáruházunkban, beszállító partnercégeink termékei is megvásárolhatók.
4.2 Árazás, akciók, hibás ár esete.
A fő kategóriára kattintva jelenik meg fényképekkel és szöveggel ellátott alkategória. Az alkategória fotójára vagy szövegére kattintva lehet a termék jellemzőit és az eladási nettó árát megtekinteni. Amennyiben a termék akciós, úgy az akciós árat és az eredeti árat együtt látjuk. Ha az Akciós! felirat piros mezőben nem jelenik meg a termék ára mellett, akkor a terméket normál áron lehet megvásárolni. A webáruházban feltüntetett árak nettó árak, az ÁFA-t nem tartalmazzák.
4.3 Hibás ár
Hibás árról akkor beszélünk, amennyiben a terméknél 1 Ft jelenik meg. Ebben az esetben árajánlat az elérhetőségeinken keresztül kérhető, telefonon vagy e-mailben. Ha a termék mellett 1 Ft-nál nagyobb ár jelenik meg, akkor a termék a megadott áron vásárolható meg. Előfordulhat, hogy egy termék megrendelése után 24 órán belül akciót hirdetünk ugyanerre a termékre, akkor ebben az esetben a normál áron történt megrendelést, akciós áron fogjuk visszaigazolni.
5. RENDELÉS MENETE
5.1 Termék vagy több termék megrendelése
Webshopunkban lehetőség van a cégünk által forgalmazott termékek kiválasztására és online történő megrendelésére. A webshopban történő vásárlás esetén a Felhasználó, automatikusan elfogadja a mindenkor érvényben lévő ÁSZF-et (Általános Szerződési Feltételek) és a megrendelt termékek paramétereit és az ehhez kapcsolódó bruttó és nettó eladási árat, valamint kötelezettséget vállal a megadott fizetési mód határidőn belül történő teljesítésére és a Felhasználó szerint kiválasztott szállítási költség megfizetésére.
5.2 Visszaigazolás
Szolgáltató a Felhasználónak 72 órán belül egy visszaigazolást küld. A visszaigazolás tartalma: a Felhasználói adatai, a megrendelet termék(ek) adatai, különös tekintettel a termék(ek) fizetendő ára, a fizetési mód, a szállítási mód és a megrendelés hivatkozási sorszáma, illetve a Felhasználó megrendeléssel kapcsolatos egyéb megjegyzései. Amennyiben a Felhasználó ezt a visszaigazoló e-mailt 48 órán belül nem kapja meg, úgy mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. Azonban jelezzük, hogy a spam mappába érkező visszaigazolás nem mentesíti a Felhasználót ezen kötelezettség alól.
5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés magyar nyelven jön létre a Felhasználó és a Szolgáltató közt, elektronikus formában a megrendelés leadásakor. Erről az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak, valamint a szerződéssel kapcsolatos kérdések a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet szerint. Ezen felül a hatálya alá tartozik a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezései is. A szerződés a visszaigazolás megérkezésével jön létre.
5.4 A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
5.5 Számla
A Szolgáltató a megrendelés után elektronikus számlát küld a Felhasználónak. Telephelyi átvétel esetén a számla a készpénzkifizetéskor kerül kiállításra.
5.6 Fizetési módok
Telephelyi átvétel esetén készpénzben: 1103 Budapest, Gyömrői út 150. sz. Evig ipari parkban lévő telephelyünkön vagy előre utalással a Raiffeisen BANK bankszámlaszámunkra: 12010453-01833766-00100003
Átutalás esetén minden esetben a megrendelés azonosítószámát kérjük feltüntetni a megjegyzés rovatba!
Futárszolgálattal történő küldés esetén előre utalással (termék+futászolgálat díja) vagy utánvéttel készpénzben a futárnak. Terméket előre utalás esetén, csak számlaszámunkra beérkező átutalás esetén van módunkban megküldeni.
5.7 Átvételi lehetőség, szállítási módok
5.7.1 Személyes átvétel
Személyes átvételre budapesti telephelyünkön: 1103 Budapest, Gyömrői út 150. (Evig ipari park területén a Antekirtta Project Kft. raktárban) van lehetőség, hétköznapokon 08:00 és 15:00 óra közt. Rendelést abban az esetben tud személyesen átvenni, ha a rendelés visszaigazolás az átvételről megérkezett. Kérjük addig ne induljon el, amig ezt az igazolást nem kapta meg!
5.7.2 Futárszolgálat
Cégünk a Magyar Posta csomagküldő cégével az MPL-el futárszolgálattal áll kapcsolatban. A megrendelés után a visszaigazoló e-mailben tudjuk megküldeni a választott futárszolgálat költségét. Utánvétel esetén a kifizetendő összeg az utánvét költségét is tartalmazza! A futárszolgálatok hétköznapokon 08:00 és 17:00 közt teljesítik a kiszállításokat.
A Felhasználó megadhatja a munkahelyének címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a regisztráció során megadott szállítási címen. Szállítási határidő: 2-4 munkanap. Futárszolgálati küldés esetén, átvételkor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
- A MEGRENDELÉS TELJESÍTÉS
A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni. A megrendelések feldolgozása hétköznapokon a nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
7. ELÁLLÁS JOGA
7.1 Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap. Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
7.2 Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Felhasználót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az (7.1) pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
7.3 Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát vagy e-mail-en keresztül történő értesítés esetén az e-mail idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
7.4 A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Felhasználót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
7.5 Ha a Felhasználó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Felhasználó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 30 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Felhasználó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
7.6 A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.
7.7 A Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
8. Jótállás, termékszavatosság, kellékszavatosság
8.1 Jótállás
A tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 8.2 és a 8.3 pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
8.2 Termékszavatosság
8.2.1 Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
8.2.2 Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.
8.2.3 Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek,
vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
8.2.4 Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven (vállalkozás esetén 1 éven) belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
8.2.5 Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.
8.2.6 A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
8.3 Kellékszavatosság
8.3.1 Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
8.3.2 Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, végső esetben a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
8.3.3 Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves (vállalkozás esetén 1 éves) elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
8.3.4 Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
8.3.5 Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének (amennyiben a Felhasználó fogyasztónak minősül)?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
- VEGYES RENDELKEZÉSEK
- Egyéb feltételek
Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul, hogy a termék vételárát részére visszautalása esetén a körülmények vizsgálata nélkül arra a bankszámlára utalja vissza, ahonnan az részére átutalása került, abban az esetben is, ha ez nem vevő, hanem harmadik személy bankszámlája.
10.2 Vitás kérdések
A vitás kérdéseket a felek békés úton, tárgyalások folytatásával kívánják rendezni. Ennek sikertelensége esetén felek – pertárgyértéktől függően – a Ceglédi Járásbíróság, kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.
10.3 ÁSZF módosítása
Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket írásban, egyoldalúan módosítani. Aktuális Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató honlapján (www.mindenfolia.superwebaruhaz.hu) megtekinthető. A módosítások a közzététel időpontjától érvényesek és hatályosak. Felhasználó kifejezett kötelessége a szerződés fennállásának időtartama alatt az aktuális ÁSZF tartalmának nyomon követése. Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. törvény (Ptk.) szabályai az irányadók.
Jelen ÁSZF 2020. december 10. napjától hatályos, és határozatlan időtartamra szól.
- PANASZKEZELÉS RENDJE (FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)
- Panasz kezelése
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait, kifogásait az alábbi elérhetőségeinken keresztül terjesztheti elő:
Név: Antekirtta Project Kft.
Levelezési cím: 1103 Budapest, Gyömrői út 150.
Telefonszám: +36-70/423-7340
E-mail cím: info@dives.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak köteles átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alábbiakban részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
11.2 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:
A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31
- Bírósági eljárás kezdeményezése
- SZERZŐI JOGOK
- A webshop szerzői jogi védelme.
A webshop teljes egésze (képek, szövegek, grafikák) szerzői jogvédelem alá esik. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Nem válaszolunk ünnepnapokon és hétvégén.
Budapest, 2022. április 4.